AJet uçağı Gaziantep yerine Adana’ya inince yolcular tepki gösterdi

Asayiş (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 29.05.2024 - 13:02, Güncelleme: 29.05.2024 - 13:19
 

AJet uçağı Gaziantep yerine Adana’ya inince yolcular tepki gösterdi

Ankara-Gaziantep uçuşu yapan Türk Hava Yolları’nın alt şirketi AJet firmasına ait uçağa binen yolcular, gece geç saatlerde Adana Havalimanı’na indirilince duruma tepki gösterdi
İddiaya göre, dün gece saat 23.55’te kalkması beklenen Ankara-Gaziantep AJet uçağı, yolculara iletilen arıza nedeniyle rötar yaparak Ankara Esenboğa Havalimanı’ndan yaklaşık 45 dakika geç havalandı. Bilinmeyen bir nedenle Gaziantep’e iniş gerçekleştiremeyen uçak, gece geç saatlerde Adana’ya iniş yapmak zorunda kaldı. Yolcular, Adana Havalimanı’na indiklerinde kendilerini karşılayan havayolu yetkililerinin karayolu ile Gaziantep’e ulaşım teklifini reddederek, "Biz otobüsle gidemeyiz. Burada ilacı olan var, yaşlı olanlar var. Bizi neden mağdur ediyorsunuz? Otobüsle gidecek olsak Ankara’dan giderdik" şeklinde tepki gösterdi. Bagaj teslim bölümünde yolcuları karşılayan havayolu firma yetkilisi ise, "Olağan şeyler bunlar, bazen olan şeyler" diyerek bu tip durumların zaman zaman yaşanabileceğini savundu. Yolcuların "Ne olağan şeyi ya" şeklinde tepki gösterdiği anlar cep telefonu kamerasına yansıdı.
Ankara-Gaziantep uçuşu yapan Türk Hava Yolları’nın alt şirketi AJet firmasına ait uçağa binen yolcular, gece geç saatlerde Adana Havalimanı’na indirilince duruma tepki gösterdi

İddiaya göre, dün gece saat 23.55’te kalkması beklenen Ankara-Gaziantep AJet uçağı, yolculara iletilen arıza nedeniyle rötar yaparak Ankara Esenboğa Havalimanı’ndan yaklaşık 45 dakika geç havalandı. Bilinmeyen bir nedenle Gaziantep’e iniş gerçekleştiremeyen uçak, gece geç saatlerde Adana’ya iniş yapmak zorunda kaldı. Yolcular, Adana Havalimanı’na indiklerinde kendilerini karşılayan havayolu yetkililerinin karayolu ile Gaziantep’e ulaşım teklifini reddederek, "Biz otobüsle gidemeyiz. Burada ilacı olan var, yaşlı olanlar var. Bizi neden mağdur ediyorsunuz? Otobüsle gidecek olsak Ankara’dan giderdik" şeklinde tepki gösterdi.
Bagaj teslim bölümünde yolcuları karşılayan havayolu firma yetkilisi ise, "Olağan şeyler bunlar, bazen olan şeyler" diyerek bu tip durumların zaman zaman yaşanabileceğini savundu. Yolcuların "Ne olağan şeyi ya" şeklinde tepki gösterdiği anlar cep telefonu kamerasına yansıdı.

Adana HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve hasathaber.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.